„Pokolenie 2000”

Wszystkie filmy w tym cyklu:

Zestaw czterech niepowiązanych ze sobą filmów fabularnych.
Pomysł cyklu wyszedł od znanego producenta filmowego Sławomira Rogowskiego, który w ten sposób chciał umożliwić pełnometrażowe debiuty fabularne reżyserom filmów dokumentalnych i telewizyjnych, którzy wcześniej nie mieli możliwości lub okazji realizacji filmów fabularnych.

Produkcja: 2000-2002
Premiery: 2001-2002

Reżyseria:
reżyseria: „Bellissima”

reżyseria: „Inferno”

reżyseria: „Moje miasto”

reżyseria: „Moje pieczone kurczaki”


Muzyka:
muzyka: „Inferno”

muzyka: „Inferno”

muzyka: „Moje miasto”

muzyka: „Moje pieczone kurczaki”


Obsada:
Marysia Bielak („Bellissima”)

Elżbieta, matka Marysi („Bellissima”)

sąsiad Kuba („Bellissima”)

Inga "Inez" („Inferno”)

Anka („Inferno”)

Basia "Xena" („Inferno”)

"Piękniś", chłopak Anki („Inferno”)

"Łysy"; w czołówce imię: Bartosz („Inferno”)

Stanisław "Goździk" („Moje miasto”)

Zosia („Moje miasto”)

matka "Goździka" („Moje miasto”)

Stefan, ojciec "Goździka" („Moje miasto”)

"Cichy", kolega "Goździka" („Moje miasto”)

Magda („Moje pieczone kurczaki”)

Wojtek, mąż Magdy („Moje pieczone kurczaki”)

matka Magdy („Moje pieczone kurczaki”)

Antoś, syn Magdy i Wojtka („Moje pieczone kurczaki”)

Sabina, przyjaciółka Magdy („Moje pieczone kurczaki”)

i inni

KOMPLETNA OBSADA NA STRONACH POSZCZEGÓLNYCH FILMÓW


Notatki:
W skład zespołu do spraw debiutów, sprawującego opiekę m.in. literacką na projektem „Pokolenie 2000”, weszli: Janusz Kijowski (przewodniczący), Filip Bajon, Dariusz Jabłoński, Jerzy Kapuściński, Leszek Kwiatek, Wojciech Solarz i Carmen Szwec.


IMDb (angielski)
Wikipedia (polski)


02.181030

(POL) polski,
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz